27 Eylül 2014 Cumartesi

Kitap Alışverişi #3


       Yapppaaa ^.^ Mutluyummmm çoookkk :D :D 


     O kadar sabırsız bir insanım ki gerçekten bekleyemedim 1 ay ve annemin kardeşime bakıcılık yaptığım için verdiği parayla hemen bunları aldım. :D :D D&R'a girdim ve direk Direniş'e saldırdım :D :D 

      Ve şu da var şimdi daha yeni eve geldim THE MAZE RUNNER'dan :D :D OMG OMG OMG !!! Ya süper ötesiydi :D Gerçekten beklentilerimin çoook üstünde mükemmel bir filmdi. Kitabının aylardır peşindeyim sepete eklenip eklenip çıkıyordu. Filme girmeden kitabı aldım yanımda kitabıyla filme girdim :D :D Ama salonda çok küçükler vardı tüm film boyunca konuştular o kadar sinir oldum ki evde biraz zaman geçsin filmi tekrar izleyeceğim :)) 
      Kitabını bitirince filmin yorumunu aynı anda yapıcam. Şimdi zaten etkisinden çıkamamışken yorumunu yapıcak halde değilim :D :D

Kısaca kitaplarım 2 tane olsa da muhteşem kitaplar ve sepetimde bol bol yer açıldı. 1 ay sonraki kitap siparişi postumda bakalım neler olacak :D 

(Çok güldüm farkındayım ama filmin etkisi mazur görün :D :D :D )

Gelenektendir kitapları yazayım :

1-)Labirent: Ölümcül Kaçış #James Dashner
Ağğğğ çok mutluyuuummm :D 

2-)Direniş #Jennifer L. Armentrout
Kadın yazdıkça yazıyor :D :D Lux serisine veda edeceğiz üzülüyorum ama şuanda mutluluktan üzülemiyorum. 1 hafta sonra falan üzülmeye başlarım :/

Diğer postta görüşene dek herkese iyi okumalar... ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder