6 Eylül 2014 Cumartesi

Okuyorum #2 Senden Önce Ben



Uzun zamandır yazamamanın pişmanlığı içerisindeyim -.- Sebepse Ağustos ayında neredeyse hiç kitap okuyamamış olmak. Kendimi okul açılacak ve bilgisayarı hiç açamayacağım psikolojisiyle birlikte buldum ve kendimi tamamiyle yabancı dizilerime verdim...
   Bunun için Ağustos ayında Senden Önce Ben'i de sayarsak 4 tane kitap okuyabildim. (Bunun acısıyla yanıp tutuşuyorum.) 
   Senden Önce Ben'i Izmir Kitap Fuar'ından almıştım ve uzun zamandır elimde tutuyordum. Yaz tatiline sakin kafayla okumak için bırakmıştım ama araya çok kitap girince ve ruh halime göre okuma fırsatını yeni buldum. 
   Arka kapak yazısını hiç okumadan, kitabın sadece aşk kitabı olduğunu ve sonunda ağlatacağını bilerek başladım. Konusu hakkında hiç bir fikrim yoktu ama gerçekten bayıldım. Şuanda 306.sayfadayım bitirir bitirmez yorumunu girmeye çalışırım. Ama Aynı Yıldızın Altında gibi etkisinden çıkmam çok zor olursa yorumunu giremem tabi o ayrı :S (En azından bol bol Spoiler vermeden ve bol bol göz yaşı olmadan...) 
    Ee okumaya devam ;) yorumları girmek istiyorum ama çok kitap birikti ne yapacağımı bilmiyorum :/
   Şimdilik bu kadar herkese bol okumalar.. :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder