14 Eylül 2014 Pazar

YORUM: Saplantı #Jennifer L. Armentrout



Kitap Adı:  Saplantı
Orjinal Adı:  Obsession
Yazarı:  Jennifer L. Armentrout
Yayın Evi: DexPlus
Sayfa Sayısı: 349


Luxenler ve Arumlar, Lux serisinden bağımsız da
okunabilecek Saplantıda çok daha baştan çıkarıcılar.

Ukala, zorba ve tapılası bir adam.
Korunmaya muhtaç, küfürbaz ve ateşli bir kadın.

Hunter acımasız bir katil.
Devlet için kötü adamları öldüren bir uzaylı.
Işığın çocukları Luxenleri yok etmek için doğmuş bir Arum.
Yaptığı işten de çok memnun, ta ki, bir insanı korumak zorunda bırakılana dek.
Serena, en yakın arkadaşı, senatörün oğlunun doğaüstü bir varlık olduğunu söylediğinde,ona inanmamıştı. Kim inanır ki?
Ne yazık ki sonrasında korkunç bir olaya şahit oldu.

Hunter ve Serena, ateş ve barut gibi Bir arada olmaları çok tehlikeli

Sonunda Hunter yapmaması gerekeni yapıyor.
Hem de defalarca.



     YORUM    
        
Bu kitapla birlikte kafam alllak bullak olmuş durumda... Yani kafam iyi kötü öyle bir karıştı ki... Jennifer yapma bunu bizeee.
    Öncelikle şöyle söyleyeyim Lux Serisi'ni okuduysanız kitabı kesin okuyun ! AMA OKUMADIYSANIZ SAKIN SAKIN OKUMAYIN !!! Kitabın kapağında bağımsız okunabilen bir seri yazsa da aslında Lux serisine çok bağlı. Ve eğer ki bunu önce okursanız kafanızda bir takım şeyler oturmayabilir. Arumlar kafanız da oturur o kesinde; Luxenler, Melezler, Kökenler için kafanızda birsürü soru işareti ve bilmeceyle kalakalırsız benden söylemesi...


     Devam edecek olursak: Ben DexPlus'ın kitaplarına bayılıyorum ve bu da beni hayal kırıklığına uğratmayan kitaplardan oldu. Zaten artık Jenn'in çıkardığı her kitabı bağrıma basıp benimsiyorum ya :D :D :D

    Obsidiyen'i okuyanlar bilir "Arumlar kötü pislikler" "Arumlara ölüm" gibi tabirleri bende kullandım. Ee hani Arumlar kötüydü. Ya burda Arumların neresi kötü. Adamlar burda iyilik meleği tabiri caizse. Yalan mı şimdi yani sen git Luxenleri suçla onun bunun için arumlar başın sıkıştığında yardıma... Yani bu sebeple de benim kafam da iyi kötü birbirine girmiş durumda...


     Köken'de okuduğumuz o Deamon ve Hunter'ın dövüş sahnesini gerçekten heyecanla bekledim aslında. Tamam Deamon'ın ağzından biliyorum ama Hunter'ın ağzından duymak için can atıyordum. Ama hayallerim suya düştü ve o sahneyi Serena'ın ağzından okuduk -_-
     Serena ve Hunter'ın anlatımın karışık olması bir diğer güzel bişeydi. Başladında Köken'de olduğu gibi anlatıcının ismi yazmasa da çok kötü gelmedi bana. Bazı yerlerde şimdi hangisi konuşuyor diye karıştırdığım oldu ama çok fazla da yoktu. Zaten iki zıt düşünce hemen kendini ele veriyordu. :D


     Serena ve Hunter'ın yaşamını okumak cidden eğlenceli. Birbirlerine çekimleri, kendilerini durduramamalarını okumak bence çok zevkliydi. Jenn'in tarzının öküz erkekler olduğunu herkes öğrenmiştir. Hunter'ın da aşağı kalır yanı yok yanii. Ama Jenn ne olursun şu kızları pısırık yapma. Onlarda biraz atılsın cesur oldun. Bazı yerler var kabul onlarda acayip cesur oluyorlar ama genel olarak biraz altta kalıyorlar. (Tabi Kadicik biraz daha iyiydi bu konuda ^.^)
Ve şunu söylemeden geçemeyeceğim: Serena o kadar da küfürbaz değil.Bazen Hunter'a baş kaldırsa da ilk başlarda hiç küfür etmedi. Oysa Hunter'ın her cümlesinde bi tane vardı yahu !

Puanım:


Yinede herşey bir yana ben çok sevdim kitabı. Eğer Obsidiyen'i okuyup sevdiyseniz ve yaşınız tutuyorsa :D :D alın okuyun ^.^
Herkese bol okumalar :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder