14 Eylül 2014 Pazar

AĞUSTOS AYINDA NELER OKUDUM ?

   Ağustos ayında neredeyse hiç kitap okuyamadım. 4 kitap ya 4 !!!! Kendimi okul açılacak 1 ay kaldı korkusuyla bilgisayara verdim. Ve bir arkadaşım Gossip Girl'le başlatınca 6 sezon'u bitirmek için uğraştım. Üstelik diğer -sayısı çooook olan- diziler de eklenince kitap okumaya ancak yatmadan önce vakit buldum. Tabi tatile çıktığımızda da yanıma iki kitap aldım ama şehir dışınca beklediğimizden daha uzun süre kalınca o iki kitap bitmesin diye çabaladım. (Bu da az okudum demek -_-)
   Gelelim hani kitapları okuduğuma:







       1-)HALKA #Gennifer Albin


       2-)SERSERİ #Rachel Vincent 


       3-)GÜZEL ŞEYTAN #Kelly Keaton


       4-)SENDEN ÖNCE BEN #Jojo Moyes
      Aslında bu Ağustos bile sayılmaz. Ağustos'un son günü başladım ve daha 2 gün önce bitti ama olsun artık...


         Benden şimdilik bu kadar :)) Herkese bol okumalar ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder