13 Eylül 2014 Cumartesi

Kitap Alışverişi # 2


    Yeni bebeklerim geldiii ^.^
    Ah bide D&R'dan sipariş verirken yanlışlıkla taşındığımız evin adresini verince büyük karışıklık... Artık almaya gittim ve bebeklerimi bana verdiler. :))

1-)Cennet Ateşi Şehri #Cassandra Clare

    Altıncı kitabı ne kadar isteğimi anlatamam. Bu kadar sabrede bilmeme bile şaşırıyorum :)) 


2-)Uyumsuz #Veronica Roth

     Okumayan bir tek ben kaldım sanırım :D Filminden önce kitabı okumak en büyük isteğimdi ama Yandaş'ın sonundan öyle büyük bir spoiler yedim ki tüm okuma isteğim kaçtı -_- (Eminim seriyi bitirenler beni anlıyordur...) -_-

3-)Ruh Hırsızı #Rachel Vincent

      Serseri'yi okuduktan sonra aynı yazardan olduklarını fark ettim ama bunu da uzun zamandır listemde tutuyordum... Serseri'den sonra kesin almak istedim zaten :D :D

4-)Kaçak #Rachel Vincent

      Serseri'den sonra direk sepete eklemiştim :D 3.kitap da diğer siparişimde artık :D :D

5-)Hep Seni Bekledim #Jennifer L. Armentrout

      Jenn yazar da ben almaz mıyım yani ^.^ Gerçekten Jennifer'ın kitaplarına hastayım. Kadın ne yazsa düşünmeden alırım :D :D :D

 Açıkçası şunu söylemeden geçemeyeceğim, kargo şirketleri (en azından benim aldığım) getirirken kitaplara öyle çok zarar veriyor ki... Ben yani kaç kitabımı bu şekilde aldım sayısını bilmiyorum. Mahvoluyor kitaplar. Hep Seni Bekledim ve Ruh Hırsızı'nda da bu şekilde bir kaç darbe zar yani artık cidden canımı sıkmaya başladı. Üstelik almaya gittiğimde diğer kargo paketlerini öyle bir savurup atıyorlardı ki, ben gerçekten şok oldum. Bu konuda gerçekten çoğu kişinin de mağdur olduğunu biliyorum...
   Neyse çok fazla yazmayayım ama bu bazı sıkıntılar konusunda içimi dökmek için bir post yazmayı planlıyorum :/ :/

   İşte böylelikle 5 yeni bebeğim daha oldu :)) Herkese iyi okumalar ^.^

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder