18 Eylül 2014 Perşembe

Mim mim mim mim ^.^ ^.^ (Would You Rather Book Tag)


Yeppaaa :D İlk mimle karşınızdayım  Would You Rather Book Tag/ Hangisini Seçerdiniz ? tagine OBUR KİTAPLIK tarafından mimlendim ^.^ Bu tagda iki seçenek arasından birini seçeceksiniz. Nedenleriyle yazacaksınız :)) Aslında bu tag bundan sonra "hangisini seçerseniz sonsuza kadar o olacak" şeklinde oluşturulmuş ama öyle sorular var ki sonsuza kadar bunlara uymak İMKANSIZ !!!!!!

Taga başlayalım mı ? :))


1- Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı?
Daha çok seri şeklinde kitaplar okuyorum. Ama bir John Green gibi kitap söz konusu burda.. Ama yinede seriler derdim. Çünkü serilerde olay daha ayrıntılı işleniyor, daha kapsamlı oluyor. Üstelik çok sevdiğin karakterleri tekrar tekrar okumak var işin ucunda :D :D :D

2- Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak?
Şöyle ki kitaplığımda açık ara  farkla kadınlar önde. Hatta baya fark var. Bence kadınlar yabancı kitaplarda daha baskın oluyor ama erkek yazarlarda yazdımı yazıyor yaa :D Yine de dediğim gibi Kadın Yazarlar açık ara önde :))

(Bunları sonsuza kadar uyguladığınızı düşünsenizze :S Çok kötü ya direk John Green'den mahrumsun :S :S)

3- Kitapçıya gidip kitap almak mı, internet üzerinden kitap almak mı?
Direk internetten kitap almak diyorum. Çünkü biliyorsunuz Türkiye şartlarında kitaplar gerçekten çok pahalı ve internetten kitap almak size baya kar yaptırıyor. Ama tabiki o kitabı elime alıp seçerek almak çok isterdim. İnternetten kargo şirketleri yüzünden çok kötü bir şekilde kitaplar gelse de internet en iyi seçenek...

4- Film olan kitapları mı dizi olan kitapları mı?
Film... Kesinlikle film ! Dizilerde mutlaka; biraz daha uzasın, reyting aldı, şurası değişsin, burası değişsin, şu karakter daha fazla görünsün falan filan diye kitabı mahvediyorlar. Reytingler artınca diziyi uzatıyorlar ve araya başka senaryolar giriyor ve iyice saçmalıyor. Bu yüzden film.. Ama filmlerde şimdi çoğu sahnenin çıkartıldığını herkes biliyor. Bunun bir ortası olmasa da film derim her halükarda...

5- Günde 5 sayfa okumak mı yoksa haftada 5 kitap mı?
Hahahahhahahahahah :D Bu sorumu tabiki haftada 5 kitap :D :D :D :D

6-Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yorumcu olmak mı ?
En çok zorlandığım sorulardan biri bu aslında. Yani yorumcu olmak bence muhteşem olabilirdi. Çok kitap okuyup onları profesyonelce yorumlamak muhteşem bişey. Ama yazar olmakta muhteşem ötesi. Yani kendi kitabını yaz, bol okuyucun ve hayranın olsun bunlar daha muhteşem şeyler gibi geliyor bana. O yüzden bana göre Profesyonel yazar olmak.

7- En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa her gün daha önce okumadığınız yeni bir kitap okumak mı?
Eğer ben o 20 en sevdiğim kitabı tekrar tekrar okursam en sevdiğim kitap olmaktan çıkarlar ve ben kitapsız kalırım. Bir süre sonra ne kadar severlerse sevsinler herkes sıkılır bence... Yani Daha önce okumadığım yeni kitap okumak.

8- Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı ?
Kitap satısı, Kitap satıcısı, KİTAP SATICISI :D :D :D

9- Favori türünüzden kitaplar okumak mı yoksa favori türünüz hariç diğer her türden kitaplar okumak mı?
En en en zorlandığım soru bu :S Ama Obur Kitaplık gibi bende bu soruyu asla cevaplamam asla ve asla...

10- Sadece fiziksel kitap kopyalarını okumak mı yoksa sadece e-kitap okumak mı?
Geldik son soruya ve bence en kolay soruya.. Neredeyse tüm blogger'lar aynı şekilde cevap vermiş ve bende aynı şekilde cevap veriyorum. Fiziksel Kitap !!!! Ben e-kitap okuyamıyorum. O kitabın kokusu olmadan, sayfalarını çevirirken o sesi duymadan, benim elimde her an gidip kapağına bakacağım bir kitap olmadıkça, elimde o kitabı kalınlığıyla tutmadıkça benim için o kitap değildir. Üstelik gözü yorması da cabası... Ki çoğu kişi de benimle aynı fikirde bence...


Ve bu şekilde mimimiz sona erdi :)) Umarım cevaplarımı beğenmişsinizdir. Eğer benimle aynı fikirdeyseniz ya da farklı düşünüyorsanız neden düşündüğünüzü yorum atın :)) 

Etiketlemeye gelirsek, benim baktığım çoğu blog bu mimi yapmış. Ama Kitap Okuyan Solucan'ın bu mimi yaptığını görmedim. İyice araştırdım ama bulmadım. Bu yüzden ilk başta onu sonra da herkesi etiketliyorum. Herkes gitsin yapsın işte ya :D :D :D

Herkese bol okumalar çok öptüm :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder