11 Eylül 2014 Perşembe

Bitirdim # Senden Önce Ben


Şuanda kitabı bitireli 5 dakika falan oldu.. Yani çok iyi hissetmiyorum. Etkisinden şuanda hızlıca çıkacağımı da sanmıyorum. 
   Yorumunu bu hafta yazmayacağım ! YAZMAYACAĞIM !!!!  Çünkü eğer yazarsam (hele ki şu sıralar) kendi kitaba kinimi döker, bide üstüne hüngür hüngür ağlarım.. 



    Belki bir hafta sonra yazarım yada 1 ay sonra... Ama kitabı beğendim, beğenmedim hala gidip geliyorum en azından beğenip beğenmediğini kafamda oturturum öyle puanlarım da. Işte böyle sebeplerden yorumu erteliyorum olabildiğince... 
    Sanırım şu anda elimde olan kitaplardan birine başlayacağım. Kitap alışverişi de yaptım onun da postunu kargo gelince yayınlayacağım.. :))
    Şimdilik benden bu kadar :)) Herkese bol okumalar ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder