27 Ekim 2014 Pazartesi

Kitap Alışverişi #4

     Selam milleeettt ^.^ Evet post yayınlayalı çok olmadı ama 1 hafta boyunca beklediğim kitaplarım gelince elimde değil anında yazmak istedim. Üstelik şu sıralar nedenini bilmediğim bir şekilde çok mutluyum ^.^ :)))
     
Geçen pazartesi vermiş olduğum bu sipariş 1 hafta sonra gelince haliyle çatladım, delirdim, saydım, sövdüm... Lakin nihayet elime geçtiler. Eve geldim ve masamın üstündeydi. Evde bir çığlık :D :D
     Kitapların 5 tanesi benim. Blogu takip edenler neden Direniş'i 2 kez aldın diye sormayın. Arkadaşım için aldım. Yarın onuda götüreceğim ^.^ (Hepside farklı yayın evinden :D :D)

1-)Gurur #Rachel Vincent
Dönüşüm serisinin 3. kitabı ^.^ 2. kitabın yorumu için tık tık ^.^

2-)Karanlık Zafer #Robin LaFevers
1.kitabından sadece aklımda "Duval" ismi kalmış. Başktaki olaylar aklımda. Ve de çok beğendiğim... Başka birşeyde doğru düzgün hatırlamıyorum. Kitabı okuyalı 2 yıldan fazla oldu. Lütfen kitabı okuyup hatırlayanlar varsa bana yorum bırakın.. :(

3-)Tut Elimi #Rebecca Donovan
En çok merak ettiğim kitaplardandı. Dayanamadım aldım. Ancak tek sorun kitap yara almış... İçim yandı. Nasıl düzeltsem diye hala düşünüyorum.

4-)Asi #Thomas E. Sniegoski
Kapağına hayran kalarak, şu ay alayım, şu ay alayım diye aylarca favori alınacaklar listesinde bekledi. Artık alma vakti dedim ^.^

5-)Eşleşme #Ally Condie
Bunu da ilk Saklama Kabı blogundan Eren abiden duymuştum. Videolarında görür görmez kapağına hayran kaldım ve listeye ekledim. Bu siparişte de alayım dedim artık ^.^

Ve işte bu siparişim de böyleydi ^.^ Artık içinden birini seçip okuyacağım. Zaten okuldaki orkestra çalışmaları yüzünden genelde dersleri asıyorum. O sıralarda okuyacak bişey çıktı bana da ^.^ Ama tek sorun çok fazla okunacak seri kitapları ve alınacak muhteşem kitaplar var. Seçmekte çok zorlanıyorum ve bu beni deli edecek yakında... Neyse artık ne yapalım..
Herkese bol okumalar ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder