12 Kasım 2014 Çarşamba

Yorum: Asi#Thomas E. Sniegoski


Kitap Adı: Asi 1
Orjinal Adı: The Fallen
Yazarı: Thomas E. Sniegoski
Yayın Evi: Artemis
Sayfa Sayısı: 448

Gerçek bir kefaret serüveni.
On sekizinci yaş gününde Aaron’un hayatı tepetaklak oldu. Başına gelen garip olayları, yaşadığı değişimleri, birden ortaya çıkan hayret verici yeteneklerini kimseyle paylaşmıyordu. Delirip delirmediğinden bile emin değildi. Derken gizemli bir adam, aradığı ama hiç de memnun kalmayacağı cevaplarla ortaya çıktı. Aaron bir fani ile bir meleğin oğluydu ve düşmüş melekleri kurtarmak üzere seçilmişti…
Aaron insan yanına tutunmaya çalışsa da, yeni güçlerini kullanmak zorunda kalacaktı. Çünkü o peşlerine düşmese bile karanlık güçler Aaron’a ulaşmak üzereydi.

Yaptığım en kısa yorumlardan biri olacak sanırım... Kitap hakkında söyleyecek bişey bulamıyorum ki.. Sadece puanı verip geçsem mi diye düşündüm ama sonra neden eleştirdiğimi de yazmak istedim o yüzden kısa olsada yorum yazıcam..

    Öncelikle kitabı sırf kapağı için aldım diyebilirim. Kapağa hayran kaldım :D Resmen kitaptaki karakteri anlatmış :D Çok yakışıklı ama sizde itiraf edin :D Bunu söylediğimi birileri duymasa süper olur ^.^ :D
     Ama şunu da öğrendim kitapları kapaklara göre yargılamaaaaa !!!
     Kitabı beğenmedim. Açık ve net. Çok sıkıldım, ve 2. kitabını uzun süre almayı planlamıyorum. Çok uzun sürede okudum kitabı. 15 gündür elimde ve ben sayfa sayfa okudum resmen... En son 100 sayfayı 1 günde okudum ama beğendiğim için değil; yeter bitsin başka kitap istiyorum dediğim için...

Kitabı sevmeme sebeplerim:
     Konusu çok daha iyi kurgulanabilirdi. Çok basit kaçmıştı hele ki 2. kitap Leviathan ve meleklerin kurgulanışı çok berbattı. Basit bir anlatım ve kurgu vardı kısaca...

     Gelelim şu köpeğe... Gabriel... Hadi ama cidden mi ? Köpeklere bir nefret veya garezim yok ama o neydi ya... Köpeğin düşüncelerinden anlatılan bölümler çooook saçmaydı. Oralar yazarın köpekleri çok sevdiğinin kanıtıydı sadece.

     Vilma ise bir diğer konu. Kızın sonunda olan olay çok beklendik ve tahmin edilebilirdi. Ben kitabın başında tahmin ettim ve hiç yanılmadım. Aşkları desen zaten fesattı. Çok saçmaydı sadece araya aşk serpiştirelim diye yapılmıştı keşke ilk başta hiç konmasaydı. Okurken çok baydı beni.

     Sevdiğim şeyler:
    Kapağına bir daha girmiyorum artık siz anladınız sevdim :D
    
     Stevie'i yerim yaa ^.^ Tek sevdiğim karakter oydu açıkçası. Ayrıca kusurlular olarak bağlamaları çok hoşuma gitti. Kitapta bu konunun işlenmesi bence çok güzeldi. Stevie bence kitaba hoşluk katan kısımdı.

Ve bu kadar... Dha söyleyecek bişey yok ki. Cidden bu kadar buldum ben zaten kitabı zar zor bitiridim daha ne yorumu yapayım ? Sınavlarım başlıyor haftaya bu yüzden daha az girebilirim ve daha az okuyabilirim. Bu yüzden sizden şimdiden özür diliyorum. :'(

PUANIM: 


Biri Stevie için biri kapak.. Beğenen varsa aranızda tabiki saygım sonsuz ama ben beğenmedim..
Tavsiyem kitabınız yoksa okuyun ama büyük umutlarla başlamayın... Ben öyle yaptım bakın halime :/



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder