17 Ekim 2014 Cuma

Yorum: Kaçak #Rachel Vincent


Kitap Adı: Kaçak
Orjinal Adı: Rogue
Yazarı: Rachel Vincent
Yayın Evi: Pegasus
Sayfa Sayısı: 446

KEDİLER HER ZAMAN
DÖRT AYAK ÜSTÜNE DÜŞMÜYORMUŞ…


Bunu herkesten iyi bilmem gerekir. Yeniden Gurur sürüsüne katıldığımdan beri büyük kararlar aldım ve belki de bu kararlardan daha büyük hatalar yaptım…
Babamın adamları arasındaki ilk ve tek dişi olarak, liderime, sürüme ve kendime kanıtlayacak çok şeyim var. Yine de mesai saatlerimin dışında hem işte hem de özel hayatımda partnerim olan Marc’la geçirilebilecek hoş vakit İçin gereken enerjiyi buluyorum.
Ama bütün hatalarımı geride bırakmadım. Düşünmeden yaptığım korkunç bir hata bana üstesinden gelebileceğimden çok daha fazlasına mal olabilir…



Yorum:
Oooo... Bir kitabın daha sonuna geldik gençler :D :D
Ya öyle bişey var ki seride... Ne öyle muhteşem yorumlar yapıyorum ama kötü de diyemiyorum. Çok seviyorum seriyi ya öyle böyle değil. Hani bişeyi çok sevmezsin ama öyle bir bağlanırsın ya öyle yani... Çok büyüüükk umutlarla başladım diye mi, kapaklarından mı, Marc <3 'dan mı bilemedim ama bu seriyi çok seviyorum.(Ve bunu söyleyen serinin daha 2. kitabını bitirdi -_-)



Bilmeyenler için söylüyorum serinin 6 kitabı var seri şuanda tamamlandı. Bazı kapakları düzeni bozsa da genel olarak şu kapaklara bayıldığımı söyleyebilirim. (Bence işi bozan 2-3 -,-)
Bu kapağın berbatlığını geçiyorum orayi siz baktığınızda anlarsınız zaten yani...


======SPOİLER ALARMMM=======

   Şimdi düşünüyorum da ilk kitapta da burda da fark ettim de Faythe ve aslında diğer kardeşlerin de hiçbiri mi anne babaya benzemez arkadaş... Cidden hele Faythe... Sen nesin ?! Sen o anne babadan nasıl çıktın ?! Düşünüyorum da belki de annesi de önceden Faythe gibiyse kadın da ki değişim nasıl bişey ya :D :D :D Yani bir git babanın huylara bak, bide anneye, en son Faythe'e bak evlatlık dersin yani :D :D :D (Çok zekiyimn biliyorum dikkat ettiğim şeye bak :D )

   Ve kitabı okumayanlar okuyayım neyse demesin ve burayı özellikle !!! okumasın !!!. 
   Andrew... Ne gıcık bişi olmuş o öyle be... O kadar sinir oldum ki ona yani, (hele Marc dedikten sonra uçtum ben :D ) Çok sinir bozucuydu. 
   Faythe ise bu kitapta daha çok sinir bozucuydu. Çünkü en büyük hatası Andrew işini Marc'a ve babasına her fırsatta söylememek için bir neden üretmesiydi. En son patladılar tabi ne bekliyordun ki.. Her seferinde diyorum "Git söyle hadi beee !!!" ama ben kimim ki beni dinlesin dimi -.-
Andrew'un bu reddeye gelip delirmesi kesinlikle Faythe'in suçu. Sırf fark etmedi diye değil-o kesinlikle onun hatası değildi haklıydı- bu kadar geç söylemesi yüzünden. Buna gerçekten çok sinir oldum yani.

    Ve diğer kitapta aslında bizi merakta bırakan tam bir ana konu vardı. Kısmi Dönüşüm... Ve inanır mısınız bu büyük ve gizemli olay bu kitapta ilk 227. sayfada bahsi geçiyor. Sen böyle ana ve belirli bir konuyu bu kadar sonraya nasıl ertelersin Rachel.... Olmaz ama böyle. Benim en çok merak ettiğim konu ve öğretmek, deşmek istediğim konu bu ve sen bunu doğru düzgün yazmıyorsun bile. Diğer kitaplarda daha ayrıntılı vereceğini umut ediyorum...

   Gelgelelim en sevdiğim konuya... MARC... Duygusal, yakışıklı, tatlı, arada sırada öküz, karizmatik Marc... Bayılıyorum Marc'a ya ^.^ Kendisinin büyük hayranıyımdır yani.. Beni en çok etkilediği sahne ki siz anlamışsınızdır o sevgiye bir söze ihtiyaç hali... Faythe'inse kendinden nefret ettirme sahnesi...(Olan Marc ve kapıya oldu -_-) Bayıldım o sahneye. Marc'ın sözleri nasıl içimi dağladı yerimmm yaa :D :D
    
   Ayy zaten gezinirken bir spoiler yedim sandım... Ama yanlış alarmmış yanlış hatırlıyormuş sonunu. Çok şükür. Ama bekledim o olay olsun diye ama olmadı yani o yanlış hatırlıyordu :D :D 
Sonu için bişey söyleyemem normal bir bitişti. Her kitapta olduğu gibi aksiyon sahnesi oldu ve bitti yani...

=====SPOLİER BİTİİİİİ====


   Ve şunu fark ettim kitabın türü fantastikten çok polisiye... Cidden yani fantastik olaylarla karıştırılmış polisiye gibi. Katil aranıyor hep. Hoşuma gidiyor mu bazen evet bazen hayır. Ama genel olarak bakarsak kitapları çok beğeniyorum.


ALINTILAR


"Onlara bakınca dayanamayıp güldüm. Hepsi ahmaktı. Koca, kasla kaplı, kürklü ahmaklardı. Ama benim ahmaklarımdı."
                                                sf.121 Faythe- Kardeşlerine

"Marc'la birbirimiz olmadan bir görevin hakkından gelebilirdik muhtemelen. Ne de olsa sevdiklerimizden ayrı kalınca duygularımızın gücü artardı, öyle değil mi ?
Yoksa doğru söz gözden ırak, gönülden ırak mıydı ?"
                                                                sf.305 Faythe


"Hayat bir şeyleri değiştir, Faythe."
                                                                  sf.120 Marc


"Derin bir nefes aldım, sonra gözlerimi açtım ve Marc'ın gözlerindeki saf korkuyu gördüm. Sonra babamın gözlerine baktım ve hayatımda ilk kez, hangimizin daha endişeli gözüktüğüne karar veremedim. Babam bana bakarken yorgun bir şekilde nefesini bıraktı ve ben gülümsedim.
Haydi bakalım eğlence başlasın..."
                                                                sf.446 Faythe


Puanım:

Diyorum ya bu seriye bayılıyorum ama ne olduğunu bilmeden birşeyler sürekli eksik kalıyor ve bu puan 5'e çıkamıyor. Malesef puanım 4 ama çok beğendiğim bir seri polisiye ve fantastik okuyorsanız mutlaka okuyun gerçekten seveceksiniz... ^.^
(Bu arada eğer seriyi okuduysanız ve bu eksikliği sizde hissedip bulduysanız lütfen yorum bırakın ve bana da söyleyin. En azından neden olduğunu bende anlamış olurum...) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder