3 Ocak 2015 Cumartesi

2014'ün En İyileri ve 2015'de Yapacağım Şeyler

Herkese tekrar merhaba. Pazartesi sınavlarım tekrardan başlamadan önce bu Yazıyı yazmak istedim ki Yazıyı yazdıktan hemen sonra ders çalışmaya başlıcam -_- Dün gece Yabancı'yı bitirmek için baya geç yattım zaten. Onunda yorumu yakında gelir ^.^
Şimdi birçok blog bu yazılarını yazdı, ben niye bunu 2 gün sonra yapıyorum derseniz, 2 gündür eve çok geç geliyorum ve vakit bir türlü bulamadım. Ama nihayet bu yazıyı bugün yapıyorum. 

Şimdi öncelikle aldığım kararlar ve 2015'in sonuna kadar yapacağım şeylere geçiyorum:

1-)2014'te 52 kitap okumuşum. Her haftaya bir kitap düşmüş resmen :D :D Ama bu sene bu sayının 70 olmasını istiyorum. Evet fazla sallamadım 70 !
2-)Bu sene, geçen seneki kitap fuarına oranla daha fazla kitap almak istiyorum. Ki Nisan'da bu belli olur, bakalım kaç tane alıcam... (Geçen sene 17 tane almışım, tam bir fiyasko -_- Şimdilik bu sene hedef  25 ama bu kesin artar :D)
3-)Odamı yenilemek istiyorum. Aslında yenilemek istememin tek sebebi kitaplığım. Kendi tasarımlarımdan bir kitaplığı bir duvara komple kaplamak istiyorum.
4-)2014'te ki gibi çok hevesle aldığım kitapları bir kenera koyup okul yüzünden okumamazlık yapmak istemiyorum.
5-)Çok muhteşem kitaplar alıpta onları okumadan bırakmak istemiyorum.
6-)Hayallerime bir adım daha yaklaşmak istiyorum.
7-)2015'in 2014'ten daha güzel geçmesini istiyorum.

Bakalım bu yazdıklarımdan seneye kaç tanesini yapmış olucam.. 2016'yı bekliyoruz ^.^

Gelelim 2014'in En'lerine...
Söylediğim gibi 2014'te 52 kitap okumuşum ve elimde okunmayan 14 kitap var. Bu 14 kitapta gerçekten muhteşem kitaplar ama okumayı sınavlar yüzünden yavaşlattım. Bu yüzden elimde çok güzel kitaplar var ama okuyamıyorum -_- Okuduğum kitaplara şöyle bir göz attım ve nedense en iyi 10 çıkarmakta zorlandım. Neden bilmem çok fazla çıkmadı liste. Ama 10'a çıkarmayı zor da olsa başardım ^.^
Şimdi kitapları Ocak'tan başlayayarak yazıyorum. Okuma sırama göre listeledim:

1-Aynı Yıldızın Altında #John Green

Birçok kişiden çok geç okudum. Hatta 2014'te okuduğum ilk kitapmış. Ama o kadar bayıldım ki keşke beklemeseydim dedim okuduktan sonra. Kalbimde yerini aldı. Ki zaten John Green ya. Almaması mümkün mü ?














2-Avcı #Jennifer L. Armentrout


Muhteşem bir finaldi. Birçok kez döndüm tekrar okudum, tekrar ağladım. BAYILDIM. Şimdi bunu da bu listeye almazsam içimde kalırdı kesin. Ki Aynı Yıldızın Altında'yla ardarada okumuşum. Süper olmuş :D













3-Melek #L. A. Weatherly

İlk kitabı koymaya içim el vermedi. Bende 3'ünü birden koyayım dedim. Bayıldım ben bu seriye ya, bayıldım.







4-Umutsuz #Colleen Hoover



Yeni Bir Umut'u da siz buraya alın. Üşengeç bloggerınız koymaya üşendi. Şimdi git fotoğrafı bul, birleştir falan zor iş. Neyse şöyle söyleyeyim; bu sene Colleen'in tüm kitapları listede. Çünkü hepsine ayrı ayrı bayıldım. Ayrı ayrı ağladım. Ayrı ayrı güldüm. Okumadıysanız gidin okuyun ya. Dram seviyorsanız, aşk seviyorsanız gidin, alın, okuyun...










5-Bir Sır Saklı İçimde #Julie Berry


Listeye alıp almamak da çok kararsız kaldım. Baya düşündüm. Kitabı çok sevmiştim ama şiirsel tarzına alışana ve kitabı anlayana kadar kitabı yarılamıştım. Ama sonra çok sevdiğimi hatırlıyorum. Dediğim gibi arada kaldım ama koymak istedim, olsun artık...













6-Tatlı Bela #Jamie McGuire

Tabiki hepsini koyuyorum. Nasıl ayrım yaparım. Şuanda da Tatlı Sır'ı okuyorum zaten. Koymazsam olmazdı. Yorumu için ^.^







7-Cennet Ateşi Şehri #Cassandra Clare


Şimdi abartısız söylüyorum en bayıldığım kitap buydu galiba. Yani fantastikler arasında ilk sıralarda yer aldı bile. Yorumu için tık tık  çünkü daha başka bişey söyleyeyemem.














8-Uyumsuz #Veronica Roth



Siz yine tüm seriyi burda düşünün. Yani hepsi ayrı güzel. Ama tabiki ben Yandaş'ı aldım elimde bekletiyorum. Tabiki okumak için direniyorum. Tabiki sınavlarım bitince okuyup, kafamı toplamak istiyorum. Four(Dört)'de bildiğiniz gibi çıktı, onu da sipariş vericem en kısa zamanda.
Uyumsuz yorumu için tık tık
Kuralsız yorumu için tık tık









9-Kimi Öptüğüne Dikkat Et! #Jennifer L.Armentrout



Ya bu kitabı yorumladım. Şimdi burda tekrar söylememe gerek yok. Buyrun yorum için tık tık tık tık














10-Çarpılma #Colleen Hoover



Collen'in tüm kitapları burda demiştim. Bu kitaba yorum bile giremiyorum. Dayanamıyorum. O kadar güzeldi ki, o kadar muhteşemdi ki. Bu kadar ince olması beni aşırı üzdü. Kitap bitince "Hayır, hayır biraz daha olmalı, lütfen!!" diyordum. Bu kitabı sırf açıp açıp okumak için elimin altında,ulaşılabilir biyere koydum. Kelimeler yetersiz o yüzden susuyorum.











Ve benim 2014 enlerim bunlardı ^.^ 2015'in de bol kitaplı geçmesi dileğiyle herkese bol okumalar ^.^






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder