15 Ocak 2015 Perşembe

Kitap Alışverişi #6


Geldi  bebeklerim ^.^

      Ama mutlu değilim... Olamıyorum. Gerçekten sinirlerim o kadar bozuldu ki. 2 saattir sırf şu 8 kitap için yürüyorum. Ha hepsine değerdi o apayrı ama şu var kitapların bana geliş hallerini bilseydim bu kadar acele etmezdim. 

     Moralim aşırı bozuldu, ki her siparişinde kargoda sorun yaşayan ben tabiki bu ayda yaşadık.. Kargomu kaybettiler! Hani arabada falan değil vermişler birine tanımadık, kargo yok ortalıkta... Şöyle ki 2 koli halinde gelecekti kitaplar. Arkadaşımın da 2 kitabı vardı bende. İçinde 6 kitap olan koliyi bize bırakırken apartmandan biri çıkmış ve "Ben komşuyum, ben teslim ederim" demiş. Gidiyorum, kargo teslim edildi diyor. Ben kargo falan almadım. En son dağıtıcıyı aradılar ve bana bi isim söylediler. TC numarasını da almamışlar sadece isim. Onu da tanımıyorum. Hayatımda duymadım. Tabi bana orda geliyorlar böyle. Ki arkadaşımda yanımda kitaplarını bekliyor zavallıcığım. En son adını yanlış aldıkları ve komşumuzun aldığını öğrendim. Eve gittim, sonra 2. koliyi almak için tekrar gittim. Kısaca ben delirmek üzereydim. Neyse ben şimdi kitaplara geçeyim, hasarları da altına yazarım...

1-)The 100 #Kass Morgan
Çok küçücük bir leke vardı, ki çok şükür oda geçiyor. Yani içim rahat :D The 100'ı eski kapağı kalmaz diye aldım. Dizi kapağıyla hayatta almazdım. Okumazdım kitabı -_-

2-)Tatlı Şeytan #Wendy Higgins
Deliricem... Yan tarafındaki GO! kitap magneti, kitabın kalınlığından daha küçük ve kitap magnete sığmıyor. Kısaca yan tarafı tam kapanmıyor ve ie kıvrılan yeri bükülüyor. Görmek bile istemediğim için direk kaldırdım. Daha fazla sinir bozucu olamazdı galiba...

3-)Eğer Yaşarsan/Sen Gittiğinde #Gayle Forman
Koleksiyon olarak kutulu bi halde aldım kitabı. Tabi kutusunun bu kadar ince, bu kadar yıpranmış olduğunu bilseydim... Arka taraf baya bi yırtık. Ama boşver kutuyu kitaplarda bişey yok çok şükür.

4-)Ters Yüz #Amy Harmon
Çok merak ediyordum, yorumlarını da okudum baya. O yüzden kaçırmadan alayım dedim ^.^ (Bunda bi sorun yok :D )

5-)Sonsuz Ruh #Jodi Meadows
3.kitabın çıktığını görür görmez ekledim ama diğer kitapları çok hatırlamıyorum. Biraz onları hatırlayıp öyle okucam.. 

6-)Cinder #Marissa Meyer
Bunu da daha çevirideyken çok merak ediyordum. Konusu bence muhteşem. Ama tabi kitabın üstündeki kocaman ezilmeyi saymazsak. Kapağında neredeyse boyunun yarısı kadar uzun bir çizgi var ve kesinlikle geçmiyor.. Kafayı yiyicem :'(

7-)Dört #Veronica Roth
Daha dün bitirdim Yandaş'ı... Ama yorumunu yazmak cesaret ister, ben biraz daha beklicem. Etkisinden kurtulmak kolay değil sonuçta. Şimdilik Yandaş'ın etkisi bitene kadar Dört'de rafa kalkacak. Yani Yandaş'ın yorumunu bile ne zaman yazacağımı bilmezken şimdi nasıl Dört'ü okurum.

İşte bu siparişler böyledi. Kusura bakma D&R şuanda gözümde baya düştün. Bana önerebileceğiniz başka siteler varsa lütfen yazın. Tekrar aynı hüsranı yaşamak istemiyorum... Herkese bol okumalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder