29 Ocak 2015 Perşembe

Kitap Alışverişi #7 ve Bla Bla Bla

   Herkese tekrar merhaba. Şimdi bloga çok fazla yazı giremiyorum farkındayım. Elimde birsürü yorum birikti onu da biliyorum. Ama bazen oturursunuz başına da yazacak bişey bulamazsınız ya, işte tam olarak o durumdayım. Tatil havasıyla hiç birşey yazmak istemiyorum, sadece oturup dizi izliyor ve kitap okuyorum. 
    Okuduklarıma gelirsek de Cinder'in ortasına gelene kadar elimde sürünmesine sinir oldum ve en sonunda kitabı bitirdim. Ardından Eğer Yaşarsam'a başladım ve 1 gün bile sürmeden onu da bitirdim, tabiki vakit kaybetmeden de Sen Gittiğinde'ye bugün başladım. Eğer Yaşarsam yorumu gelicek ama hem seriyle hemde filmiyle yorumunu yapıcam. Kitabı bitiripte etkisinden çıktıktan sonra hemen gece 2 gibi falan filmini izledim zaten. Sıcağı sıcağına izleyince tüm farkleri ve benzerlikleri çok iyi anladım ki bu çok iyi de oldu. Hepsini yorumda yazıcam biraz sabredin...

    Kendimi şu sıralar fazla sinirli ve gergin hissediyorum. Okulların kapandığı o günle birlikte artık çok kolay sinirlenir oldum. Bende kendimi dram kitaplarıma verdim ki ağlayıp sinirimi atayım.. Bu benim için çok iyi olur gibi geliyor.
    Ve şunu da söylemeden geçemeyeceğim, ilk videomu sizler için çektim. Yanımda konuk yardımcılarım vardı başka bloglardan... Kitap Ezgisi'sinden Ezgi ve Kitap Vampiri blogundan Aycan. Videoyu benimle çektikleri için çok teşekkürler...Amaaa şimdi onların da son anda vazgeçmesiyle videoyu nedense gizliye aldım. Belki ileride cesaret gelirse yayınlarım :D :D Tabiki bir diğer konuda Vlog konusu. Vlog çekmeyi çok istiyorum ki bloga yazmaktansa direk duygularımı mimiklerle anlatmak bana çok daha cazip geliyor. Ancak şu anda kamera sıkıntısı olduğu için video çekmeyi şuanda erteliyorum. Ama emin olun; yakında vlog çekmeye başlayacağım ^.^ Bakarsınız yakında görüşürüz ^.^

    Son olarak şunu söyleyeceğim, blogun yeni görünüşü nasıl buldunuz ? Lütfen bana fikirlerini bildirin, ister yorum yapın, ister hangout'dan yazın. Ama lütfen fikirlerini söyleyin. Yakın bir arkadaşım benim için resmin renklerini düzenledi, burdan Nisa'ya kocaman bir alkış gönderiyorum ^.^ Çok teşekürler tekrardan ellerine sağlık ^.^

     Bu kadar sohbet etmek yeter sanırım; Şimdi gelelim şu erken Kitap Siparişine...
    Daha yeni birsürü kitap alalı çok olmamışken D&R'da indirim başladı. Arkadaşımdan sipariş edecektim ama son anda anneminde izin vermesiyle 5 kitap daha aldım. Ki elimde o kadar okunacak kitap varken üstüne bunların gelmesi benimde okumamı hızlandırmama neden oldu. Hadi kitaplara geçelim:


1-)Beyaz Kedi #Holly Black
2. ve 3. kitabını indirimden almıştım ve ilk kitabını bulamamıştım. Nihayet indirime girmiş ve bende fuara bırakmak yerine alayım dedim.

2-)Pabucumun Ajanı 1 #Asude
Herkesin bu kadar övdüğü bir kitabı neden bu kadar beklettim bilmiyorum ama indirime girdiğini görünce kesinlikle almadan duramazdım. Bundan 2 tane geldi biri de Ezgi'ye ^.^(Ezgi birde Umutsuz'u aldı şuanda onu okuyor bakalım neler söyleyecek o da)

3-)Evrenin Ötesi #Beth Revis
Bir süredir aklımdaydı zaten. İnternette indirime girince aldım bende. Aycan'da okuyup beğenince beklemedim artık...

4-)Aşkın Müziği #Kylie Scott
Sürekli Yabancı'dan ilk alacağım kitap diyordum, sepette 1 kitaplık boşluk kalınca bunu da ekledim. Üstelik kitapları incelerken kitap ayracı içinden düştü ve.. Allahım o nasıl bir ayraç. BAYILDIM. Resmen aşk yaşadım ayraçla. Yabancı yayınlarına burdan bir tebrik gönderiyorum: Muhteşem ayraçlar yapıyorsunuz... Tatlı Sır'ın ve Araf'ınki de harikaydı ama bununki bambaşka olmuş ^.^ Muhteşemsin Yabancı ^.^

5-)Duman ve Kemiğin Kızı #Laini Taylor
Yani şimdi tüm okuyanlar bunu OKUYUN diye bas bas bağırırken indirime giripte almamam çok saçma olurdu. Çok merak ediyorum ama 2. kitabı olmadan okursam delirir miyim diye düşünüyorum. Belki bunu da Meleğin Düşüşü gibi yaparım, 2. kitabı alınca okurum. (Meleğin Düşüşü ve Kıyamet sonrası elimde ama 3.kitap çıkmadan okumak istiyor muyum bilmiyorum -_-)

     Ve bunlarda bu kadardı. Dediğim gibi yakında Eğer Yaşarsam seri ve film yorumu gelecek, ayrıca vloglarda çok yakında sizlerle olur umarım. Bunların hepsi için takipte kalın ^.^ Hepinize İyi Okumalar ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder