31 Aralık 2014 Çarşamba

Mutlu Yıllar !

   Öncelikle herkese Mutlu Yıllar ^.^ 2014'ün son gününde sizlere bir post yazmak istedim. Çarpılma bitti onu yorumlayacağım değil, Yabancı'yı okuyorum onun dedikodusu yapacağım değil; sadece size mutlu yıllar dilemek ve sizleri ne kadar önemsediğimi anlatan bir post yazıyorum.
   Şu 2014 yılı bana birçok yenilik getirdi. İyi veya kötü birçok değişim oldu hayatımda. 2014'ün ilk yarısında sadece üzgün ve içine kapanmış olan ben 2014'ün sonlarında tamamen başka biriydim. Kendime güvenim geldi ve daha fazla sosyalleştim. Eskiden yaşadığım o anları kalbimin en uzak köşesine üstüne beton atarak örtmemle her şey güzelleşti. Şimdi bir blogger olarak kendimi toparlamış ve muhteşem hissediyorum. Gerçeği söylüyorum ki paylaştığım yazılarda artan görüntüleme sayısı, bazı mimlerin yapılması ve bana mesaj atıp beni öven herkes benim moralimi bin kat yerine getiriyor. Öyle ki bazen yaptığım yorumlarda içimi dökmek bile benim için ayrı bir terapi seansı oluyor. Bunun için teşekkür etmem gereken sadece siz varsınız. 

^.^ Teşekkür Ederim ^.^ 

^.^ Teşekkür Ederim ^.^ 

^.^ Teşekkür Ederim ^.^ 

   Şimdi bakıyorum da 2014 benim için bol kitaplı bir yıl olmuş. Okuma hızım artmış ve daha fazla kitap alışverişi yapmaya başlamışım. Tabi bu benim için süper ^.^

     2014'ün bana kazandırdığı birçok şey arasında blogum ilk sıralarda yerini alır. Yazı yazmayı seviyorum ve blogdan uzak kaldığımda özlüyorum. Şuanda çok büyümemiş, minnak bir blog olsamda ben okuyucularımı şimdiden çok seviyorum. Ve ilerleyen zamanlarda neler olabileceğini kim bilir...

    Şimdi bu postu burada bırakıyorum çünkü yazmaya devam edersem cıvıtıcam ve sizi çokta sıkmak istemiyorum. Eğerki 2014'ünüzü benimle paylaşmak, konuşmak, tartışmak isterseniz yazıya yorum bırakın ya da hangout'dan bana yazabilirsiniz. Yazılarını bekliyorum ^.^
    Ve son olarak herkese tekrar MUTLU YILLAR ^.^ Bu yılda sizin için bol kitaplı geçsin, Bol okumalar :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder