6 Aralık 2014 Cumartesi

Kitap Alışverişi #5 ve Yazmadığım zamanlarda neler yaptım ?

    Ilk önce çok özür dilerim herkesten :/ şu sıralar herkesinde olduğu gibi sınavlarım var ve ben kitaplara elimi bile süremiyorum :( Blogtan bu kadar uzak kalmanın canımı bu kadar yakacağını bilmezdim... Gerçekten bunun için herkesten çok özür dilerim ://
   Bunu telafi edeceğime söz veriyorum ve öncelikle size şu bloga girmediğim sıralar neler yaptığımı anlatayım ^.^
    Öncelikle Asi'den sonra 2 kitap bitirdim. 3.'ye de bugün başladım. 1. Kitap HEP SENİ BEKLEDİM... Yorumunu açıkçası şimdi yapmayı düşünmüyorum. Aklımda bi etkinlik var o etkinlikte bundan bahsedip, yorumlamayı planlıyorum. Şimdilik beklemek zorundasınız :))
    2. Kitap ise EŞLEŞME... Eşleşme'nin tüm kitaplarını okuyup en son seri olarak yorumlamayı istiyorum. Ama belli de olmaz, belki yorum yapacak kitap kalmazsa elimde ilk sırada Eşleşme var :))
    Yeni başladığım kitap TUT ELİMİ. Bu kitaba bir arkadaşımla başlamaya karar verdik o yüzden bu kadar geciktirdim. Ver tabi sınavların arasında dram kitabındansa, distopya daha iyi gider diye düşündüm ^.^
 
  Sınavlar o kadar yoğun geçiyor ki, Eşleşme'nin bitmesi çok uzun sürdü ve ben bloga yazacak bişey bulamadım. Yeni kitaplar çıktı, takip edemedim; en son sınavlar bitince rahatladım ve kendimi dizilere ve kitaplara verebildim :D Pazartesi'de kitap siparişimi verdim :D :D Nasıl mutluyum, nasıl mutluyum ^.^ Kitaplarım Cuma günü geldiler ve tabiki kargonun aksiliğiyle hepsi tam olarak elime bugün geçtiler.(Her siparişimde illa bi sorun çıkacak kargoda zaten..-_-)

Ve işte yeni bebeklerim :))

Bu kargoda bu kadar kitap almaya annemleri nasıl ikna ettim ben bile şaşırdım ama yaptılar yani ^.^

1-)Siyah Buz #Becca Fitzpatrick
Becca kitap yazar da ben almaz mıyım ?! Çok merak ediyorum, biran önce okuyacağım ^.^

2-)Benimle Kal #Rebecca Donavan
Tut Elimi'yi seveceğimi bildiğim için hemen alayım da geciktirmeyeyim dedim :))

3-)Hiçliğin Kıyısında #J.A. Redmerski
Bunu sitesinden değil D&R'ın mağazasından aldım. Sipariş edecektim ama dayanamadım. 1 hafta önce aldım ama sınavlar yüzünden şimdi daha okuyamayacağım bile -_-

4-)Yabancı #Melissa Landers
GO! kitap tüm kitapları böyle çıkaracak galiba eğer böyle yapacaksa ben her kitabını alacağım ^.^

5-)Çarpılma #Colleen Hoover
Kitabı görmemle sepete eklemem arasındaki zaman farkı o kadar az ki... Colleen kitap yazmış ve ben almadan duracağım.. hahahahaa :D Lütfen güldürmeyin beni :D :D

6-)Tatlı Sır #Jamie McGuire
En çok beklediğim kitaplardan biriydi ve ben siparişi bekleyemeden elden aldım. Dayanamadım ne yapayım :D :D

7-)Kimi Öptüğüne Dikkat Et #Jennifer L. Armentrout
Tamam kitabı okumadan burda eleştirilerimi yazacağım... Gerçekten Dex ne yapıyor ??? Ben kitabı gördüm. Kapaktan tarihi aşk romanı sandım. Dex olduğunu ve Jennifer olduğunu da gördüm ve nee zamandır beklediğim White Hot Kiss geldi aklıma direk... Evde çıldıracaktım. Baktım ve doğru olduğunu da görünce yıkıldım. Sen White Hot Kiss'i Kimi Öptüğüne Dikkat Et! diye nasıl çevirirsin. Ve sen o kapağı nasıl bu kapak yaparsın !!! Dex lütfen yapma bize bunuuuuuu. :'(((((
Vebir diğer konu. Kitabı elime alıp bi açtım... Sayfaları grimsi ve gazete kağıdından daha ince. Yaprak yapısını inceltmişler ve daha kaygan olmuş. Gerçekten hiç hoşuma gitmedi. Dex umarım diğer çıkan kitaplar da böyle çıkmaz... Lütfen Dex buna bir çare bul :( :( :(

8-)Yandaş #Veronica Roth
1. kitabın yorumu için tık tık. Ve tabi 2. kitabın ki içinde tık tık. 3.kitabı ne zaman okurum bilmiyorum. Sonunu biliyorum, ve kitabı geciktirebildiğim kadar geciktirmeyi planlıyorum...

9-)Gölge Avcısının El Kitabı #Cassandra Clare-Joshua Lewis
Biraz göz ettım içine ve B-A-Y-I-L-D-I-M !!! Okumak için sabırsızlanıyorum. Muhteşem bişey bu ya.. Arkadaşlarıma da Ölümcül Oyuncaklar ve Cehennem Makinelerine başlattım :D Kafayı yiyorlar şimdi :D Eee benim yaşadıklarımı biraz onlarda yaşasın :D

10-)Yol #Ally  Condie
Ve son kitabımız.. Eşleşme'yi okurken hemen sepete ekledim. Ayrıca itiraf edeyim kapakları çok güzel bu kapak ayrı bi güzel olmuş ^.^

Ve alışveriş de bu kadardı. Şimdi kitaplık düzenlemesi yapacağım. Daha çok işim de var. Bu sırada diğer postlarımı okuyan bilir bi etkinlik düşünüyorum ve bir süprizde öyle.. Şimdilik beklemek zorundasınız.. Neyse bu sıralar bunlar oldu ve bundan sonra daha sık bloga girmeye çalışacğım. Herkese bol kitaplı günler ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder