25 Temmuz 2014 Cuma

Kitap Alışverişi #1


Benim kargocu amcam bana neler neler getirmiş ^.^ Ama sağolsun Saplantı'nın bir kenarı büyük bir şekilde kıvrılmış, kalbimi kırdı ://

     1-) Saplantı #Jennifer L. Armentrout
  Bu kadının yazdığı her kitabı hayranlıkla okuyorum bunu da beğeneceğime eminim :))

    2-) Kış Güneşi #Jennifer L. Armentrout 
    Ee DexPlus'dan 2.kitabı hayatta kaçırmazdım :D

    3-) Yeni Bir Umut #Colleen Hoover
     Ilk kitabı Umutsuz beni derinden sarsmıştı hala gözlerimin dolduğu ve sarsıldığım aklımda şimdi bu kitabı okumazsam olmazdı :))

    4-)Halka #Gennifer Albin
     Ilk kitabına bayıldığım söylenemez ama Yaratıcı'nın kurgusu beni çok etkilemişti sonu da merak uyandırıcı olduğu için (bide kapağı çok güzel :D ) aldım :D :D

    5-) Sonsuza Dek #Kiera Cass
     Kargo Çarşamba günü geldi ben dün Sonsuza Dek'e başladım ve hatta şimdi bitti tabi bende bittim... Yorumu sonra yazıcam ama içimi dökmem lazım süperdi ya :'))
    
   İşte böylelikle 2 tane DexPlus, 2 tane Dex ve 1 tane Epsilon kitap evlerinden kitap aldım :)) Hepsini merakla okuyacağım. Sonsuza Dek'den sonra Yeni Bir Umut'a başladım, bakalım o nasıl :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder