9 Haziran 2015 Salı

1.YIL ^.^

     Şuan inanamıyorum. 1 yıl olmuş Kitap Perisi adında bu küçük, kendi çapında blogu açalı... Yani 1 yıl önce oturdum ve ilk postu yazdım.. İnanamıyorum ama küçücük bir blogtan,küçük bloga geçiş yaptım :D :D Şu bilgisayarın başına hiç birşey bilmeden geçipte neler yaptım.. Yorumları yazdım saatlerce, tagler yaptım, oluşturdum.. İnstagrama şu sıralar ağırlık versemde videolar çektim, ve çok eğlendim :D Hele ben 1 yıl olduğunu fark etmeden, bugün 2 video çektim ve  bir anda benim baya oldu blogu açalı dedim ve baktım ki bugün 1.yılı... Herkesi benimsedim, videolara gelen yorumlar, yapılan her bir yorumun benim için değeri apayrı oldu bu blogta. Herkese ne kadar teşekkür etsem bilmiyorum...
   


Hayatımda bir çok değişiklik oldu. Değişmeyen şeyse neredeyse her zaman kitaplara ve müziğime sığındım, olanları hep günlüğüme anlattım. Burda değişimden nefret eden, neyse o olan, kendini sadece en yakın arkadaşlarına açan, yine de çok arkadaşı olan, kırıldığında sinirlenen, sinirlendiğinde ise deli gibi ağlayan bu saçma kızı okuyorsunuz...

Ben her zaman sizlerle samimi ve arkadaşça konuşmak istedim. Ben bunu yaptığımı ve başardığımı düşünüyorum. Çünkü videolara gelen o azıcık yorumlar bile bana bunu başardığımı gösteriyor ve delice kalbimin çarpmasını sağlıyor... Sizleri ne kadar seviyorum bilemezsiniz...

Bu şımarık, çabuk sinirlenen, çekik gözlü, saçma kıza katlanıyorsunuz ya helal olsun diyorum. Sizleri her zaman seviyorum ve unutmayın yaptığınız her tıklama benim kalbimin hızlıca atması ve vücuduma mutluluk hormonunun salgılanması demek. Herkese bol okumalar diyorum ve tekrardan 
Sizleri çok seviyorummm  ^.^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder